|
2011. július 2.
Kiskunlacháza - MNASZ OB
Tesztelni hoztam ki a versenyautót, mivel Kiskunlacházán van a legjobban tapadó pálya idehaza. Bíztam az egyéni legjobb idő felállításában, de a kocsi nem így gondolta. Az első futamban jól elkaptam a rajtot, a kocsi is szépen gurult, amikor az utolsó váltásnál lefogazódott a negyedik fokozat és véget ért a verseny. Hazavittem a verdát és délután gurultam egyet az utcai Skodámmal, nem is rossz eredménnyel... :-)
Futamjaim a következőek voltak:
Győzelem/ Vereség
|
Reakc.
|
60 láb idő
|
330 láb idő
|
1/8 idő
|
1/8 seb.
|
1/4 idő
|
1/4 seb.
|
Ellenfél
|
Ellenfél Reakc.
|
Ellenfél 1/4 idő
|
Időmérő futamok
|
Vereség
|
0,681
|
1,894
|
5,600
|
8,755
|
116,62
|
15,706
|
89,11
|
Audi 90
|
0,415
|
12,428
|
Vereség
|
0,929
|
2,430
|
7,401
|
11,612
|
93,69
|
18,394
|
115,82
|
Seat
|
0,726
|
15,471
|
Vereség
|
0,540
|
2,573
|
7,660
|
11,984
|
91,67
|
18,944
|
112,98
|
Seat
|
0,604
|
15,326
|
Vereség
|
0,605
|
2,400
|
7,263
|
11,381
|
95,54
|
18,046
|
116,82
|
Seat
|
0,791
|
16,056
|
Köszi a képeket!
|
|