|
2007. április 14.
Kiskunlacháza Gyorsulási Verseny Eredmény: A1-es kategória 1. hely
A délelőtti Alfa-Honda találkozó után délután a gyorsulási versenyé vont a főszerep a Kiskunlacházi betoncsíkon. A versenyre készülve túl sok jóra nem számítottam, hiszen Magyarorzág összes Hondája ott volt délelőtti márkatalálkozón. Akit valamennyire érdekel a gyorsulás, az majdnem mind ott is maradt az esti versenyen. "Sok lúd disznót győz" mondja az ismert közmondás, de szerencsére erre rácáfolt az élet... A 25 fokos tavaszi időben igen jól tapadt a pálya, egyből sikerült egy viszonylag jó időt futnom, majd nem sokkal később mégegyszer megdöntöttem a saját időmet. Ahogy telt-múlt az idő, csak nem akadt senki aki az időmérőben elért eredményemnél jobbat ment volna. A versenytáv 402 méter, az A1-es (0-1599 köbcentiméter) kategóriában indultam. A időfutamok eredményei alapján elsőként kvalifikáltam magam, ahol két BYE futam után a döntőben bemutatott kitűnő rajttal sikerült megnyernem a versenyt.
Futamjaim a következőek voltak:
Győzelem/ Vereség
|
Reakc.
|
60 láb idő
|
330 láb idő
|
1/8 idő
|
1000 láb idő
|
1/4 idő
|
1/4 seb.
|
Ellenfél
|
Ellenfél Reakc.
|
Ellenfél 1/4 idő
|
Videó
|
Időmérő futamok
|
Vereség
|
0,814
|
2,045
|
5,878
|
9,095
|
11,975
|
14,358
|
92,57 mph
|
Opel Corsa 2.0
|
0,489
|
14,513
|
|
Vereség
|
0,356
|
2,033
|
5,868
|
9,088
|
x
|
14,307
|
93,24 mph
|
BMW M5 3.6
|
0,645
|
12,729
|
|
Győzelem
|
1,344
|
2,430
|
6,443
|
9,721
|
12,637
|
15,022
|
92,40 mph
|
BYE
|
-
|
-
|
|
Negyeddöntő
|
Győzelem
|
2,566
|
3,804
|
10,751
|
17,152
|
23,465
|
29,204
|
37,04 mph
|
BYE
|
-
|
-
|
|
Elődöntő
|
Győzelem
|
1,091
|
2,915
|
8,604
|
13,729
|
18,392
|
22,562
|
50,59 mph
|
BYE
|
-
|
-
|
|
Döntő
|
Győzelem
|
0,074
|
2,131
|
5,983
|
9,222
|
x
|
14,487
|
92,36 mph
|
Honda Civic
|
0,489
|
14,272
|
|
A képekért köszönet a fotósnak!
|
|