|
2012. június 2.
Kiskunlacháza - MNASZ OB Eredmény: S2-es kategória 2. hely
Változékony tavaszi időjárásban volt részünk Kiskunlacházi repülőtéren, így a tapadás mindenkinek rosszabb volt a megszokottnál. Sajnos a rossz tapadás pont a döntőben bosszúlta meg magát, de ne szaladjunk ennyire előre. Az időmérők alatt két jó rajttal két jó futamot mentem, így nem is gyötörtem tovább a technikát, hiszen ezzel az időeredménnyek a második helyen kvalifikáltam a döntőbe. A hátrányom 3 tized volt a kategória első helytől, így csak a csodában reménykedhettem, mármint ami az első helyet illeti. A döntőben két könnyű futam után már az első helyért küzdhettem a kategória első Honda ellen. A végső futamban kitűnő 0.078 másodperces reakcióidővel indultam, de sajnos a túl nagy gázadás miatt az autó elkapart és így nem tudtam kihasználni a Skoda jó rajtkészségét. Ezután már hiába tapostam a padlólemezen túl is gázpedált, sajnos nem tudtam utolérni az ellenfelemet és egy kocsihosszal kikaptam. Egy jó rajttal sokkal szorosabb futam lehetett volna... A versenytáv 402 méter, az S2-es (1600 köbcentiméter alatti utcai szívó) kategóriában indultam.
Futamjaim a következőek voltak:
Győzelem/ Vereség
|
Reakc.
|
60 láb idő
|
330 láb idő
|
1/8 idő
|
1/8 seb.
|
1/4 idő
|
1/4 seb.
|
Ellenfél
|
Ellenfél Reakc.
|
Ellenfél 1/4 idő
|
Időmérő futamok
|
Vereség
|
0,445
|
1,974
|
5,993
|
9,380
|
117,76
|
14,773
|
145,97
|
Honda Integra 1.8
|
0,587
|
14,266
|
Győzelem
|
0,539
|
2,053
|
6,087
|
9,450
|
118,72
|
14,821
|
146,39
|
Renault
|
0,742
|
15,263
|
Negyeddöntő
|
Győzelem
|
0,403
|
1,971
|
6,049
|
9,405
|
118,92
|
14,776
|
123,47
|
Honda Civic 1.5
|
0,524
|
16,803
|
Elődöntő
|
Győzelem
|
1,134
|
2,903
|
8,083
|
12,499
|
87,36
|
20,247
|
93,13
|
BYE
|
-
|
-
|
Döntő
|
Vereség
|
0,078
|
2,258
|
6,277
|
9,606
|
119,70
|
14,928
|
148,08
|
Honda Civic 1.5
|
0,188
|
14,625
|
Köszi a képet!
|
|