|
2010. október 2.
Kiskunlacháza - Dragracing.hu Eredmény: AP5-ös kategória 2. hely
Az év utolsó versenyén a kocsit szerettem volna tesztelgetni. A hideg betonon sajnos nem találtam meg a kellő tapadást, így sok idő bent maradt a rajtokban és nem tudtam értelmes időt futni. A döntőkben az ellenfelek autói megadták magukat, így végül második lettem. A versenytáv 402 méter, az AP5-ös (2000 köbcentiméter alatti szívó) kategóriában indultam.
Futamjaim a következőek voltak:
Győzelem/ Vereség
|
Reakc.
|
60 láb idő
|
330 láb idő
|
1/8 idő
|
1/8 seb.
|
1/4 idő
|
1/4 seb.
|
Ellenfél
|
Ellenfél Reakc.
|
Ellenfél 1/4 idő
|
Időmérő futamok
|
Vereség
|
0,535
|
2,000
|
6,038
|
9,527
|
116,43
|
14,840
|
148,84
|
Renault Clio Turbo
|
0,608
|
12,897
|
Vereség
|
0,742
|
2,020
|
5,800
|
8,974
|
123,80
|
14,116
|
151,78
|
Renault Clio Turbo
|
0,628
|
12,781
|
Vereség
|
0,624
|
2,028
|
5,724
|
8,847
|
125,51
|
13,925
|
153,02
|
Honda Civic
|
1,080
|
11,873
|
Negyeddöntő
|
Győzelem
|
1,534
|
2,254
|
n.a.
|
10,053
|
n.a.
|
17,592
|
97,592
|
BYE
|
-
|
-
|
Elődöntő
|
Győzelem
|
1,597
|
2,171
|
5,948
|
9,092
|
124,86
|
14,189
|
153,39
|
BYE
|
-
|
-
|
Döntő
|
Vereség
|
0,320
|
2,105
|
6,140
|
9,702
|
108,25
|
17,039
|
87,291
|
Honda Civic
|
0,365
|
11,385
|
|
|