|
2007. április 8.
Tököl Gyorsulási Futam Eredmény: A1-es kategória 1. hely
A futam.hu új szabályrendszere - miszerint a kategória felső határa 1550 köbcentiméter lett - kedvezett a hozzám hasonló kisköbcentis autóknak. (Az 1.6-os ellenfelek így is megállták helyüket az új kategóriájukban.) A verseny szervezése sajnos kissé kaotikusra sikerült, tömeg, sorbanállás, stb. Az időjárás kitűnő tavaszias volt, így a tököli pálya kitűnően tapadt. A időfutamok eredményei alaján a első helyen kvalifikáltam magam a döntőbe, ahol a negyed- és elődöntőben elért két sima győzelem után egy szuperizgalmas nagydöntőben pár centivel sikerült győznöm és így ismét a dobogó legfelső fokára állnom. A versenytáv 402 méter, az A1-es (0-1550 köbcentiméter) kategóriában indultam.
Futamjaim a következőek voltak:
Győzelem/ Vereség
|
Reakc.
|
60 láb idő
|
1/8 idő
|
1/8 seb.
|
1/4 idő
|
1/4 seb.
|
Ellenfél
|
Ellenfél Reakc.
|
Ellenfél 1/4 idő
|
Videó
|
Időmérő futamok
|
Vereség
|
0,788
|
2,250
|
9,143
|
x
|
14,321
|
153
|
Opel Kadett MV6 3.0 Nitro
|
0,646
|
13,939
|
|
Győzelem
|
0,818
|
2,063
|
8,924
|
x
|
14,138
|
151
|
Audi A6 Avant Quattro
|
1,022
|
15,089
|
|
Negyeddöntő
|
Győzelem
|
0,694
|
2,250
|
9,309
|
x
|
14,595
|
150
|
Suzuki Swift
|
0,710
|
16,341
|
|
Elődöntő
|
Győzelem
|
0,522
|
2,156
|
9,860
|
x
|
17,270
|
86
|
Opel Astra
|
0,663
|
18,417
|
|
Döntő
|
Győzelem
|
0,288
|
2,125
|
9,229
|
x
|
14,623
|
146
|
Honda Civic
|
0,334
|
14,630
|
|
A képért köszönet a fotósoknak!
|
|