|
2006. augusztus 19.
Kiskunlacháza Müller Art Gyorsulási Futam Eredmény: A1-es kategória 2. hely
A versenysorozat egy új helyszínre látogatott el, ezúttal Kiskunlacházi repülőtér betoncsíkján kellett megküzdeni a régi arcokkal. A múltkori kihagyás után ismét Raptorral versenyezhettem, hála Fota barátomnak aki elvonszolt a helyszínre. Köszi! Az autó nagyon szépen gurult, a vártnál sokkal fényesebben szerepeltünk, hiszen a végső döntőig sikerült magunkat beverekednünk, ahol egyéni rekorddal lettünk végül másodikak. A versenytáv 402 méter, az A1-es (0-1599 köbcentiméter) kategóriában indultam. A időfutamok eredményei alapján negyedikként kvalifikáltam magam a döntőbe, ahol végülis második lettem.
Futamjaim a következőek voltak:
Győzelem/ Vereség
|
Reakc.
|
60 láb idő
|
1/8 idő
|
1/8 seb.
|
1/4 idő
|
1/4 seb.
|
Ellenfél
|
Ellenfél Reakc.
|
Ellenfél 1/4 idő
|
Videó
|
Időmérő futamok
|
Vereség
|
2,176
|
3,039
|
12,891
|
80,11
|
22,308
|
70,58
|
VW Golf TDI
|
0,664
|
14,949
|
|
Vereség
|
0,857
|
1,919
|
8,880
|
120,50
|
14,228
|
146,34
|
Honda CRX
|
2,005
|
13,023
|
|
Győzelem
|
0,989
|
2,100
|
9,580
|
86,59
|
19,341
|
55,268
|
BYE
|
-
|
-
|
|
Negyeddöntő
|
Győzelem
|
0,253
|
1,973
|
8,884
|
120,96
|
14,164
|
147,84
|
Honda Civic
|
0,186
|
14,831
|
|
Elődöntő
|
Győzelem
|
0,193
|
1,973
|
8,856
|
121,11
|
14,118
|
147,61
|
Honda CRX
|
0,353
|
15,050
|
|
Döntő
|
Vereség
|
0,168
|
1,879
|
8,740
|
121,52
|
13,963
|
147,99
|
Honda CRX
|
0,268
|
12,884
|
|
|
|