2001. október 23.

Hungaroring G1 Gyorsulási Verseny

Gyorsulási diagram.
Néhány szóban a mérésröl és a diagramról:
Ez egy érdekes diagram! Elözményként annyit megemlitenék, ami csak utólagosan derült ki, hogy a 3-as és a 4-es henger dugattyúja meg volt repedve, így a mocinak jelentös kompresszióvesztesége volt. Tehát egy 5 méter hosszú gumiszönyegröl indult a verseny. Amikor elindultam úgy éreztem, hogy kábé 2 másodpercig áltam a rajtnál füstölgö gumikkal, amit utólag ez a diagram is igazolt. Meg kellene tanulni gumiszönyegröl is úgy elindulni, mint ahogy az aszfalton otthagyok mindenkit a pirosnál. :-) Visszatérve a digramra. A hatalmas tüske 2 másodpercnél (piros vonal) az a pillanat, amikor a kerekek a gumiszönyegröl az aszfaltra érve megrántották az autót. A váltások jól sikerültek, simán váltottam fel 1-böl 2-be (3.5 másodpercnél), majd 2-böl 3-ba (7.5 másodpercnél). Pontos kerékre leadott teljesítményhez (zöld vonal) kellett volna az autó pontos súlya, igy ez csak közelítö érték. A 201 méteres távot (1/8-ad mérföld) 11,98 másodperc alatt teljesítettem. A célvonalon 94 km/h sebességgel (kék vonal) haladtam át. Figyelembe véve a rajtnál bemutatott 2 másodperces gumifüstölös mutatványomat elégedett vagyok a diagram által mutatott eredményekkel, de biztos vagyok benne, hogy a 2002-es évben javítunk az eredményen.


Gyülekezés a házunk előtt.  Sztárfotó 1  Sztárfotó 2  Egy kép a motortérről.  Start előtti pillanatkép: Versenygép vs Golf-I(1.5)  Start előtti pillanatkép: Versenygép vs Lada(1.5)
A képekért köszönet Daninak!

Visszalépés egy oldallal